Sunday 18 March 2012

result .. huh ..

Views
haha..makin hari makin kalut my mom..
ak pnye result..mom ak yg xcited..haha

my mom said..if i get 8a's,
she can give me samething i can't imagine .. 
haha.. what?? wait n see..8a's or not..

tp sbnany ak x mnghrap kn pn bnda 2..
ak juz nk parents ak happy n 
ak blh rwat luka yg pnah ak buat dlu..
ak xtawu ckop x usaha ak slama ni untk parents ak..

 

i know both of them want me go far away..
bkn mksd jauh dri rmah yer..
correction..
parent ak nk ak jd sameone btter then them..
impian parents ak tnggi sngt..xtau dpat capai ke x..

huh..ungu..ak harp ak dpt buat parents ak tsnyum plng indah
on 21st march 2012.. colourful result SPM .. ??
makin hari makin sesak .. oh my god ~!!
please..relax kn ak ungu..

 

happy2 mcm bobob yer.. 

 

i luv my family~!!!!!

0 kata-kata indah:

Post a Comment